HTML

Facebook oldaldoboz

Utolsó kommentek

  • Blanni: MPeti01-nek igaza van. hát nem, ahogy látom, nem megy a blog... (2012.06.04. 14:16) Pixelparaszt
  • MPeti01: Hát ebből nem lett sok. :( (2011.02.23. 19:06) Pixelparaszt
  • pixelparaszt: Köszi az ajánlást, utánnanézek a gyűjteményemben, ha találok hanganyagot, akkor még a héten jön az... (2010.10.18. 11:34) Ajánlások
  • Agyas (törölt): Még csak most ismertem meg a blogot, de tetszik ezért szeretném ajánlani az "Az asszony egy" című ... (2010.10.15. 07:03) Ajánlások
  • Lidérc: Na, nem is gondoltam volna, hogy valaha újraindul. Én az utolsó napjaiban bukkantam rá, és mikor t... (2010.10.10. 03:05) Pixelparaszt
  • Utolsó 20

2010.10.08. 20:47 pixelparaszt

Pixelparaszt

A PixelParaszt egy magyar nótákat elemző blog. Igen, magyar nótákat. Ma már nem nagyon hallgatunk ilyesmit, főleg mi, fiatalok, el is felejtjük lassan, hogy mik is ezek és nagy szemekkel, visszafojtott röhögéssel bámulunk a lagzikon, hogy azok akik részegen ordítják a szöveget, honnan is ismerik még ezeket a dalokat.

Igen, volt idő (azt hiszem), még az iPod, Walkman, és duplakazettás magnó előtt, amikor csak ilyesmire lehetett szórakozni.

Nem kár érte, hogy elfelejtjük lassan?

A blog célja, hogy talán kissé szélsőséges módon, újra köztudatba hozza ezeket a dalokat. Megpróbálom "lefordítani" a nóták mondanivalóját modernebb fogalmakra, természetesen szigorúan szubjektív, és remélhetőleg szórakoztató módon.

Nem szeretném fejtegetni, hogy ez milyen, mivel úgyis menet közben jösztök majd rá igazán. Kezdjük el akkor ...(újra)...

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://pixelparaszt.blog.hu/api/trackback/id/tr902357025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pixelparaszt 2010.10.08. 20:49:55

Szándékosan nem írtam most arról, hogy a blog másfél évvel ezelőtt már létezett, működött egy pár hónapot, majd nem
részletezendő okok miatt abbahagytam. Az akkor bemutatott nótákat idővel újraelemzem. Ma viszont egy új dallal kezdünk.

MPeti01 2010.10.08. 21:11:16

Jól mondja devi, hajrá! :D Ma már mennem kell, de holnap mindenképp megnézem!

Lidérc · http://feldolgozasalatt.blog.hu/ 2010.10.10. 03:05:36

Na, nem is gondoltam volna, hogy valaha újraindul. Én az utolsó napjaiban bukkantam rá, és mikor terjeszteni akartam, akkor szűnt meg. Sok sikert hozzá és kitartást. Hajrá!

MPeti01 2011.02.23. 19:06:42

Hát ebből nem lett sok. :(

Blanni · http://szupikepek.blogspot.com 2012.06.04. 14:16:02

MPeti01-nek igaza van. hát nem, ahogy látom, nem megy a blog...
süti beállítások módosítása